esmaspäev, 7. november 2016

Mihkel Rauaga voodis!

Jah, lugesid õieti – juhtus tõesti selline lugu.


Eile õhtul, kui olin voodisse läinud hõikas mees elutoast: „Tule, ma näitan sulle midagi.“ Mina vastu: „Ei saa praegu tulla!“ Ta tuli magamistoa uksele vaatama  ja kommenteeris: „Nojah, muidugi ei saa – jälle Mihkel Rauaga voodis!“


Tõsi mis tõsi! Juba teist nädalat igal õhtul voodisse minnes on mu kaaslaseks  Mihkel Raua viimane raamat „Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemele jõuda.“  Millegipärast meeldis juba lapsena lugeda voodis, kuigi tean, kuidas see silmadele mõjub.


Lugedes taban end korduvalt mõttelt, et kuidas küll Looja on asjad nii korraldanud, et ühed inimesed  huvituvad nii paljudest maailma asjadest  ja oskavad neist kaasakiskuvalt rääkida, teised aga rahulduvad palju vähemaga – ka mina nende viimaste hulgas. Mihkli lugemus on aukartust äratav ja jälle pean tunnistama vana tõde, et kui tahad targemaks saada ja silmaringi laiendada,  siis loe raamatuid.